Riviq bij Big data expo
Op wo 18 en do 19 september staat de Big data expo weer gepland. Dit betreft toch wel één van de grootste jaarlijkse events op het gebied van Data & analytics.
Groots in elk opzicht met ruim 100 lezingen, exposanten en 5000 bezoekers over 2 dagen. Alles in hal 4 van de Jaarbeurs te Utrecht. Net als afgelopen jaren zijn we ook dit jaar weer goed vertegenwoordigd met een unieke stand, roundtable en lezing van PostNL.
HOE POSTNL MACHINE LEARNING INZET VOOR EEN GEPERSONALISEERDE ONLINE ERVARING
In 2015 begon PostNL met het personaliseren van de website voor bezoekers. Het doel: niet één website voor iedereen, maar iedereen z’n eigen PostNL website. Door bezoekers te helpen met een gepersonaliseerde website krijgen ze relevantere content, vinden ze sneller wat ze zoeken en zijn bezoekers meer tevreden over de website. Al snel werden de eerste goede resultaten zichtbaar en tegelijkertijd kwam ook het besef dat het echt schaalbaar inzetten van gepersonaliseerde content alleen kan door slimme modellen te gebruiken.
Meer weten? Neem vrijblijvend contact op met
meer over dit onderwerp
Je data-infrastructuur uitrollen met één druk op de knop: 4 voordelen van Infra-as-Code
Lees hoe je met één druk op de knop aanpassingen in zowel je ontwikkel- als productieomgeving kunt regelen
Wat is dbt? De basis van de populaire datatransformatie tool uitgelegd
Maar wat doet deze tool eigenlijk? En waarom is het zo populair? Vladimir Hazeleger legt de basisbeginselen van dbt uit.
In 4 stappen naar een effectief machine learning model om klantgedrag te voorspellen
In deel 2 licht collega Pim Wennekes het stap voor stap toe