Riviq bij Big data expo

Op wo 18 en do 19 september staat de Big data expo weer gepland. Dit betreft toch wel één van de grootste jaarlijkse events op het gebied van Data & analytics.
Groots in elk opzicht met ruim 100 lezingen, exposanten en 5000 bezoekers over 2 dagen. Alles in hal 4 van de Jaarbeurs te Utrecht. Net als afgelopen jaren zijn we ook dit jaar weer goed vertegenwoordigd met een unieke stand, roundtable en lezing van PostNL.

HOE POSTNL MACHINE LEARNING INZET VOOR EEN GEPERSONALISEERDE ONLINE ERVARING

In 2015 begon PostNL met het personaliseren van de website voor bezoekers. Het doel: niet één website voor iedereen, maar iedereen z’n eigen PostNL website. Door bezoekers te helpen met een gepersonaliseerde website krijgen ze relevantere content, vinden ze sneller wat ze zoeken en zijn bezoekers meer tevreden over de website. Al snel werden de eerste goede resultaten zichtbaar en tegelijkertijd kwam ook het besef dat het echt schaalbaar inzetten van gepersonaliseerde content alleen kan door slimme modellen te gebruiken.

Ben je benieuwd voor welke uitdagingen PostNL heeft gestaan en hoe ze modellen inzetten om de website te personaliseren? Kom dan naar de lezing op wo 18 sep, 10.30 uur (zaal 7)!
Robert Mansour

Graag hoor ik je mening of onderwerpen die je mist

Marc Ducardus

Managing partner

marc.ducardus@riviq.nl
+31(0)6 50 65 87 26
linkedin.com/in/ducardus

meer over dit onderwerp

Send this to a friend