Het verschil maken
Het verschil maken bij onze opdrachtgevers, dat vinden wij belangrijk. Maar wat is dat dan precies? Van een professionele consultancy organisatie mag je altijd verwachten dat je vakkundige advies krijgt, dat er professioneel gewerkt wordt en dat opdrachtgevers goed geholpen worden. Dit is bij Riviq niet anders. Maar hiermee maak je nog niet altijd het verschil.
Focus op resultaat
Het verschil maken zit ‘m bij Riviq in onze instelling. We willen dat ons werk impact heeft. Toegevoegde waarde voor onze opdrachtgevers. Daar halen wij energie uit, het maakt ons werk gaaf. Zo stopt een opdracht voor ons niet na een succesvolle oplevering. Want daarna wordt het voor een opdrachtgever meestal pas echt interessant. Immers, een goede oplossing gaat renderen als deze ook goed gebruikt wordt. Juist in deze fase kan het verschil écht gemaakt worden, met meer dan alleen techniek.
Riviq denkt hierin vooruit, we gaan voor een gedragen en geborgen oplossing. Of dat nu is door het geven van een korte gebruikerstraining of juist een gedegen user adoption traject. We willen dat onze oplossing bijdraagt aan het succes van onze klanten.
Persoonlijke werkwijze
Een ander aspect waar wij het verschil maken is in het contact met onze klanten. Dit begint uiteraard door goed te begrijpen waar behoefte aan is. En hier de goede aanpak en oplossing voor te bieden. Maar juist ook gedurende een opdracht houden we zorgvuldig bij of we goed kunnen blijven ondersteunen. Waar liggen kansen voor onze opdrachtgever om meer rendement te halen? Hoe kunnen zaken beter, slimmer of efficiënter?
Snel en pragmatisch schakelen of juist geleidelijk bijstellen van onze ondersteuning, we vinden het belangrijk dat ons werk steeds optimaal bijdraagt. En hierbij kijken we breder dan alleen techniek of gevraagde expertise. Een succesvolle opdracht betekent immers altijd een goede samenwerking op meerdere vlakken. Alleen dan is het een samenwerking met impact.
Dit is niet alleen onze eigen overtuiging, we horen dit ook terug van onze opdrachtgevers. Lees voor meer inspiratie een van onze klantcases.
Jeroen Linnenkamp – Business Analyst bij Bouwmaat:
“Riviq maakt voor ons het verschil door verder te kijken dan alleen de techniek. Hun consultants kennen de achtergrond van onze vraagstukken en weten hoe onze onderneming in elkaar zit. Dit maakt de samenwerking zowel effectiever als efficiënter.”
Stephen Otterspoor – Head of Sales Product & Revenue bij Sanoma NL:
“De samenwerking met Riviq heeft bij ons een grote bijdrage gehad aan het succesvol en snel uitrollen van een nieuwe data structuur en de hieraan gekoppelde inzichten. Door de intensieve samenwerking met onze eigen mensen hebben we ook nog eens veel kennis kunnen op doen die voor ons richting de toekomst zeer waardevol zal zijn”.
Ook benieuwd hoe voor jou het verschil kunnen maken? Neem dan contact met ons op.
Geschreven door
Teammeeting augustus – Pizzaboot
Zomerse avond tijdens Riviq fun activiteit
Riviq sportkalender zorgt voor vitaliteit en collegialiteit
Het gehele jaar door sportieve uitjes, voor elk wat wils
Riviq als partner bij het event Data and analytics
Lees meer over het event over ‘een meer data gedreven organisatie worden’