Beheer support
Stabiliteit en goede ondersteuning
voor jouw data & AI platform.
Als business gebruiker of ICT verantwoordelijke wil je je geen zorgen hoeven maken over de beschikbaarheid en continuïteit van de informatievoorziening. Je wilt vertrouwen op de inzichten die data en AI toepassingen je dagelijks bieden.
Met beheer & support als dienst ontzorgt Riviq door het dagelijks beheer & support op zich te nemen.
Waar kunnen we jou bij helpen?
Advies en business case voor beheer
Een service level voor beheer & support moet goed worden voorbereid. Hiervoor onderzoeken we de huidige situatie en wensen van de opdrachtgever. Welke business cases kunnen we realiseren door het beheer uit te besteden?
Voor welke onderdelen en activiteiten wil de opdrachtgever zelf verantwoordelijk blijven? Daarnaast bepalen we in goed overleg een migratieplan richting de beheerde situatie.
Benieuwd hoe we data & AI voor jouw organisatie kunnen ontzorgen?
We maken graag kennis om dit te bespreken.
Beheer data & analytics
Ons service level belooft een stabiel data platform met hoge beschikbaarheid waarop je kunt vertrouwen. Daarbij hoort een vlotte beantwoording van vragen, snel oplossen verstoringen en betrouwbare uitvoering van onderhoud en aanpassingen.
Ons Delivery team werkt in breed teamverband samen aan de data platformen en bestaat uit experts met vele jaren ervaring en kennis van data & AI.
Technologie waar we mee werken
Onze specialisten hebben expertise in de leidende technologie voor ontwikkeling van data platform, data science en data visualisatie oplossingen.
We zijn gecertificeerd Microsoft Solution partner Data & AI en Cloud Solution Provider (CSP) zodat we complete data & analytics oplossingen als managed service kunnen leveren.
Optimalisatie
Een data platform is nooit af. Informatiebehoefte ontwikkelt zich en ook de technologie staat niet stil.
Riviq combineert technologische ontwikkelingen en best practices met de toekomstige wensen zodat het data platform optimaal blijft functioneren. Nu en in de toekomst. Dit betekent onder meer dat wij pro-actief verbeteringen zullen doorvoeren om toekomstige issues te voorkomen. En nieuwe technologische mogelijkheden zullen inzetten als deze structurele verbetering kunnen bieden.
Daarnaast kan Riviq expert binnen de organisatie van de opdrachtgever trainen in het ontwikkelen van dashboards of bouwen aan het data platform.
Onze klanten
Cases. Bekijk ons werk
Bouwmaat
Bouwmaat bouwt state-of-the-art dataplatform samen met Riviq
CONO Kaasmakers
Meer waarde uit data met een vereenvoudigde architectuur
Vakmedianet
Beter inzicht in klanten ondersteunt strategie naar digitaal mediabedrijf
Heb je vragen of wil je meer weten?
Neem dan vrijblijvend contact met mij op.
Bellen: +31 628 956 453 Email: jeroen.spanjaard@riviq.nl
Jeroen Spanjaard
Manager Projects & Delivery
Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen?
Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief en ontvang circa 6x per jaar een selectie van blogs, cases en nieuws in je mailbox.